Priežiūros sistema
Sistemos priežiūra, tai efektyvus įmonės valdymas kiekvienoje jos srityje gali būti itin daug laiko reikalaujantis procesas bei atitinkamų mechanizmų. Kiekvienas skyrius turėtų pasirūpinti visų veiklos sąnaudų optimizavimu. Tačiau ne visos įmonės sritys yra svarbios priežiūros skyriui. Ir kodėl? Paslaugų užsakymų vykdymas užtikrina gamybos tęstinumą, o tai leidžia laiku vykdyti užsakymus ir to dėka įmonė gali veikti be jokių trikdžių. Klientų pasitikėjimas yra itin svarbus kiekvienai įmonei, o tai užtikrina efektyvi priežiūra.
Priežiūros sistema – kas tai?
Priežiūra – tai eilė procesų ir veiksmų, kuriais siekiama užtikrinti kuo didesnį įmonės techninės infrastruktūros efektyvumą. Techninės priežiūros skyrius atsakingas už tinkamą technikos parko funkcionavimą, optimalų atsarginių dalių valdymą, mechanizmų, įrangos gedimų šalinimą ir jų techninės priežiūros atlikimą pagal nustatytą grafiką. Ši sritis didžiąja dalimi yra atsakinga už įmonės išlaidų generavimą, o tai rodo, koks svarbus techninės priežiūros skyrius ir koks jis yra labai svarbus siekiant užtikrinti tinkamą jo veikimą. Augant gamykloms, atsirado poreikis keisti priežiūros strategiją.
Ankstesnis metodas „remontas iki gedimo“ pasirodė nepakankamas ir buvo pradėta įgyvendinti kitokia kapitalinio remonto politiką. Sudarant techninės priežiūros kalendorių skirtingais intervalais (kas mėnesį / kas ketvirtį / kas pusmetį ar kasmet), priežiūros ir remonto tarnybos galėjo geriau organizuoti visos gamyklos darbą. Be to, tam kad neprisidėtų prie bereikalingų priežiūros kaštų, jie pradėjo planuoti prastovą ar techninę priežiūrą įrangai ir mechanizmams.
Ką daro priežiūros specialistas?
Techninės priežiūros paslaugos užtikrina sklandų technikos ir įrangos darbą. Jie planuoja techninę priežiūrą, apžiūras, rūpinasi teisinga techninę dokumentaciją, tiekia mechanizmų ar įrangos darbui reikalingas medžiagas, atlieka garantinę ir techninę priežiūrą ir t.t.. Techninės priežiūros skyriaus užduotis – ne tik suremontuoti sugedusią įranga arba mechanizmą , bet pirmiausia išanalizuoti gedimo priežastį. Pagrindinis techninės priežiūros tikslas – suplanuoti tolesnius veiksmus, kurie neleis problemai atsirasti ateityje.
Kaip užtikrinti efektyvią priežiūrą?
Efektyvus techninės priežiūros valdymas yra iššūkis, reikalaujantis naudoti tinkamas metodikas ir priemones, kad būtų pasiekti užsibrėžti tikslai. Naudodami specialiai pritaikytus įrankius galime optimizuoti mechanizmų ir įrangos priežiūros išlaidas ir užtikrinti geresnį žmonių darbą. Pavyzdžiui, ZMT palaiko autonominę techninę priežiūrą, kuri leidžia gamybos darbuotojams iš anksto aptikti gedimus kurie turi įtakos saugiam darbui. Minėta metodika, kaip ir visa TPM (Total Productive Maintenance) koncepcija, naudojama kartu su CMMS sistema, siekiama pašalinti gedimus, užtikrinti gamybos tęstinumą ir susisteminti visą techninės infrastruktūros sritį. Mūsų patentuota ZMT sistema kartu su mobiliąja e-Mobile versija yra pilnas sprendimas šiuolaikiškam požiūriui į priežiūros ir remonto paslaugas.