Sustojimo remontui planavimas

Tai yra veiklos procesas, naudojamas įmonės gamybos sustabdymui planuoti. Nors skamba labai paprastai, tai yra pagrindinis efektyvaus įmonės turto valdymo elementas. Daugybė veiklų, kurias reikia koordinuoti planuojant net vienos įrangos prastovą, reikalauja įdiegti atitinkamus resursus  ir įrankius šiam procesui palaikyti.

  • Sustojimo remontui projektas suskirstytas į užduotis ir darbų apimtis su informacija apie planuojamus resursus – medžiagas, įrangą ir specializuotą darbą.
  • Išlestu darbo užsakymų nustatytos darbų apimtys yra stebimos iki visiško jų įvykdymo.
  • Visos sustabdymo remontui užduotys – nuo ​​pirkimo paraiškos iki užbaigimo tvarkomos kaip vieningas sistemos procesas.
  • Sistema praneša (informuoja) apie darbų įvykdymo terminus ir darbų eigą.
  • Sustojimo remontui grafiką galima eksportuoti iš MS Project arba Primavera į MS Excel failą.
  • Medžiagos išduodamos pagal reikalavimą (užklausą) ir stebimos tol, kol medžiagos bus pilnai sunaudotos atliekant darbus.
  • Sustojimui remontui yra sudaromas atskiras biudžetas, kurio visos išlaidos yra kontroliuojamos įvairiose biudžeto lygiuose.
  • Sistema sugeneruoja rangovų darbų priėmimo dokumentus.
Sustojimo remontui planavimas